Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz marketing jellegű cookie-kat engedélyezhet, amivel elfogadja az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat. Adatkezelési tájékoztató
GY.I.K. (Gyakran Ismétlődő Kérdések)
- RENDELÉS
- Hogyan tudok online rendelni?
- Rendelésemet leadhatom telefonon is?
- Honnan tudom, hogy rendelésem sikeres volt-e?
- Hogyan tudom rendelésemet módosítani, törölni vagy a megrendelt terméket visszaküldeni?
- Miért nem érkezik meg a rendelésem?
SZÁLLÍTÁS
- Honnan tudom meg, hogy az általam rendelt áru kiszállításra került?
- Csak Magyarország területére vállalnak kiszállítást?
- Mennyibe kerül a szállítás?
- Milyen módon lesz megrendelésem kiszállítva?
- Mi történik, ha nem tartózkodom otthon a kiszállítás pillanatában?
- Mennyi időt vesz igénybe a szállítás?
- Honnan tudom, hogy a megrendelt áru szállításra került?
- Személyesen át tudom venni a megrendelt árut?
- Mi történik, amikor a megrendelt termék sérülten vagy hiányosan érkezik?
- Gyári hibás a megrendelt termék?
Hogy tudok kapcsolatba lépni önökkel?
Hívhatja ügyfélszolgálatunkat, melynek telefonszáma +36 (20) 96 96 202 vagy küldhet emailt a Kapcsolat oldalon található üzenetküldő űrlap használatával. Az ügyfélszolgálat telefonszáma nyitvatartási időben érhető el, ha átmeneti túlterheltség miatt nem tud velünk kapcsolatba lépni, kérhet visszahívást is, a Visszahívás gombot az oldal tetején találja az Ügyfélszolgálat elérhetősége alatt vagy pedig a termék oldalakon is megtalálható.
> Visszahívást kérek
Mi a postai levelezési címük?
DANUSA Ingatlanforgalmazó Kft. Böszörményi út 182. 4032-Debrecen
Hogyan tudok online rendelni?
A rendelés folyamata gyors és egyszerű. Lehetőség van regisztráltként és vendégként is vásárolnia. Egyszerűen rakja kosárba azokat a cikkeket, amelyeket meg szeretne rendelni, azután kattintson a Tovább a Pénztárba gombra. A Pénztárban töltse ki a szükséges adatokat, fogadja el az Általános Szerződési Feltételeket és Adatvédelmi nyilatkozatot és a Rendelés leadása gombbal küldje el a megrendelést. Amennyiben nem boldogul, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat, ahol munkatársunk készséggel segít a rendelése elkészítésében.
- Rendelésemet leadhatom telefonon is?
Ha elakadt vagy nem boldogul ügyfélszolgálatunk segít és telefonon keresztül is felveszi rendelését, melyről utána az Ön által megadott email címre visszaigazolást küldünk.
- Honnan tudom, hogy rendelésem sikeres volt-e?
Amennyiben rendelése sikeresen megtörtént, akkor egy automatikusan kiküldött e-mailt kap tőlünk, melyben tudatjuk vásárlónkkal, hogy rendelési igénye beérkezett hozzánk. Ekkor a megrendelés még nem elfogadott, hanem nyitott.
A megrendelés akkor számít elfogadottnak, ha az automata levélen felül külön visszaigazoljuk, értesítjük a fogyasztót - jellemzően e-mailben esetleg telefonon -, a megrendelés teljesítéséről, a termék postára adásáról (a futárcégnek való átadásáról) vagy a személyes átvétel lehetőségéről.
Ha valamilyen banki fizetési módot jelölt meg, akkor az áru ellenértékének beérkezéséről külön e-mailben értesítjük a vásárlónkat. Ha 48 órán belül nem kap tőlünk visszaigazolást, akkor rendelése nem sikerült. Ebben az esetben ismételje meg rendelését, vagy hívja ügyfélszolgálatunkat!
Hogyan tudom rendelésemet módosítani, törölni vagy a megrendelt terméket visszaküldeni?
Amíg megrendelt termék nem került kiszállításra addig szabadon módosíthatja, vagy akár törölheti is rendelését. Amennyiben az áru már kiszállításra került, akkor a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 14 munkanapon belül. A sértetlen terméket a számlával, saját költségén küldje vissza a DANUSA Ingatlanforgalmazó Kft. címére (4032-Debrecen, Böszörményi út 182.), és 30 napon belül visszatérítjük Önnek a visszaküldött termék(ek) vételárát. Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli. A visszatérítés nem érvényes a szállítási költségre. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk. Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen cégünk részére visszajuttatni, nem vállaljuk a termék visszavásárlását.
- Miért nem érkezik meg a rendelésem?
Amikor egy rendelés nem érkezik meg várt időpontban, először azt javasoljuk, hogy nézze meg e-mail postafiókját, mivel minden változásról előzetesen e-mailt küldünk ki, melyben információ található a szállítás státuszáról. Amennyiben nem kapott ilyen levelet tőlünk, kérjük lépjen írásban kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az üzenetküldő űrlapon, mely alapján azonnal elkezdjük kivizsgálni az esetet, melyről tájékoztatást kap.
Milyen fizetési módok vannak a webáruházban?
Áruházunkban többféle fizetési módra van lehetőség: Készpénz, Banki átutalás, Bankkártyás fizetés, PayPal fizetés, Utánvét > További részletek
Honnan tudom meg, hogy az általam rendelt áru kiszállításra került?
Rendelésének státuszáról e-mailben és SMS-ben folyamatosan tájékoztatjuk. Egyéb részletekről ügyfélszolgálatunknál érdeklődhet.
- Csak Magyarország területére vállalnak kiszállítást?
Jelenlegi rendszerünk Magyarország terültéről érkező rendeléseket kezeli, de egyedi esetekben tudunk egyéb országok területére is szállítást vállalni, erről kérjük kérjen egyedi ajánlatot ügyfélszolgálatunkon.
- Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítási költséget a Pénztárban jelenteti meg a rendszer, melyet a kosár tartalma és a szállítási mód együttesen határoz meg. A szállítási költség egyes termékek, vagy akciók esetében ingyenes is lehet.
- Milyen módon lesz megrendelésem kiszállítva?
Kisebb terjedelmű termékeknél a megrendelt árut az MPL Futárszolgálatnak adjuk át szállításra, aki e-mailben értesíti vásárlónkat a szállítás részleteiről, feltüntetve minden szükséges információt a megrendelés nyomon követéséhez. Nagyobb tömegű áruknál (pl. burkolat, csemperagasztó…) logisztikánk telefonon egyezteti a legalkalmasabb időpontot vásárlónkkal.
- Mi történik, ha nem tartózkodom otthon a kiszállítás pillanatában?
Kisebb terjedelmű termékeknél a futárcég még egyszer megkísérli kézbesíteni az árut, ha ez sikertelen, visszaszállítja raktárunkba, melyet ezután a szállítási költség ismételt kifizetését követően szállítunk ki újból. Nagyobb tömegű áruknál (pl. burkolat, csemperagasztó…) ez nem történhet meg, mivel a szállítás pontos idejét telefonon előre egyeztetjük a vásárlóval.
- Mennyi időt vesz igénybe a szállítás?
Kisebb, készleten lévő termékeknél (csaptelep, kiegészítők) a megrendelést és a fizetést követően még aznap átadjuk a megrendelt árut a futárszolgálatnak, ami 2-3 napon belül kerül kézbesítésre. Nagyobb tömegű, volumenű termékek esetében ezeket az árukat külön raklapokon elő kell készítenünk szállításra, mely után kerül kézbesítésre. Ez általában 3-5 napot vesz igénybe, ha a megrendelt termék készleten van.
Amennyiben a termék nincs raktáron sem nálunk sem a gyártónál, abban az esetben a várható szállítás idejéről tájékoztatjuk a vásárlót. A burkolatok esetében több gyártótól közvetlenül importáljuk a terméket, ilyenkor a külföldről történő beszállítás több időt vehet igénybe. Ennek pontos dátumáról és a beszerzés státuszáról folyamatosan tájékoztatjuk vásárlóinkat a megadott elérhetőségeken.
- Honnan tudom, hogy a megrendelt áru szállításra került?
Amint átadtuk a megrendelt árut szállításra, e-mailben értesítést kap tőlünk, melyben a szállítással kapcsolatos összes információ rendelkezésre áll.
- Személyesen át tudom venni a megrendelt árut?
Igen. A rendelés leadása során megjelölheti, hogy budapesti vagy debreceni raktárunkban szeretné átvenni személyesen az árut. Az áru elérhetőségéről időben tájékoztatjuk, mely után nyitvatartási időben bármikor átveheti rendelését.
1., Személyes átvétel Budapesti raktárunkban.
Cím: 1211-Budapest, Rézmű utca 10 (volt Csepel Művek területén)
Nyitva tartás: VÁLTOZÁS!!!! hétfő-péntek: 08.00-15.00
2., Személyes átvétel Debreceni szalonunkban.
Cím: 4032-Debrecen, Böszörményi út 182.
Nyitva tartás: VÁLTOZÁS!!!! hétfő-péntek: 08.00-15.00
- Mi történik, amikor a megrendelt termék sérülten vagy hiányosan érkezik?
A vásárló rendelés esetén köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen mennyiségileg és minőségileg ellenőrizni és hibátlan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációt a nem áll módunkban elfogadni. A kiszállítással és a megrendelési tételekkel kapcsolatos kifogásokat, kérjük még a szállítmányozó jelenlétében, jegyzőkönyv felvételével dokumentáljon Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt cégünk díjmentesen kicseréli. Amennyiben a cserére nincs mód, a vásárló választása szerint árengedményt kaphat vagy elállhat a vásárlástól. Ilyen esetben a gyorsabb ügyintézés végett azonnal vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
- Gyári hibás a megrendelt termék?
Kizárólag neves gyártók termékeit forgalmazzuk, de ennek ellenére is előfordulhat, hogy egy-egy darab mégis hibásan kerül forgalomba. Természetesen ezeket az eseteket a gyártók kivétel nélkül kezelik. Ilyen esetekben, kérjük mielőbb tájékoztassák ügyfélszolgálatunkat a gyors ügyintézés érdekében. Fontos!: gyári hibás terméket semmilyen körülmény közözött ne építsen be, mert ilyenkor azonnal megszűnik a gyári garancia!